Duruş Bozuklukları için Klinik Pilatesin Faydaları

Duruş Bozuklukları için Klinik Pilatesin Faydaları

Duruş Bozuklukları için Klinik Pilates yapılabilecek en ideal uygulamadır. Duruş bozuklukları için yapılacak bir çok uygulama olabilir ama en kısa sürece sonuç alabileceğiniz uygulama klinik pilatestir. Klinik pilates(fizyolojik pilates) klasik pilates yada diğer tedavi yöntemlerine hiç benzemeyen faydalar sunmaktadır. Hem çok geniş bir yaş aralığına hitap etmesi hemde bir çok hastalığın tedavisinde kullanılması klinik pilates hangi hastalıklara iyi gelir sorusuna verilebilecek cevapları artırmaktadır. Öncelikle klinik pilates fizik tedavi gerektiren bütün hastalıklara iyi gelmektedir. Fizik tedavi gerektiren hastalıklara örnek vermek gerekirsek;Günümüz de hemen hemen herkesin şikayetçi olduğu bel ve boyun ağrıları yada fıtıkları, ortopedik sorunlar gib hastalılardır. Dünyanın bir çok yerinde klinik pilates(fizyolojik pilates) en çok bel ve boyun fıtıklarında kullanılmaktadır. Duruş bozuklukları için klinik pilates yukarıda ki gibi saydığımız hastalıkların hepsine iyi gelmektedir.

Bunu takiben doğuştan gelen yada sonradan oluşmuş omurga hastalıkları, skolyoz, duruş bozuklukları, travmaya bağlı kas güç kayıplarının tedavisinde de kullanılmaktadır. Klinik pilates hangi hastalıklara iyi gelir sorusuna verilebilecek bir diğer cevap ise çok hamilelik yada loğusalık döneminden dolayı kaynakalanan hastalıklardır. Bildiğiniz üzere kadınlar hamilelik döneminde yada loğusalık döneminde bir çok fiziksel ve hormonal değişiklikler yaşarlar. Bu değişimler sonucunda gerek kas – iskelet sistemi, omurga, postür, eklemler bir çok bölge etkilenmektedir. Vücud ağırlığı değiştiği için özellikle kalça ve bel bölgesinde ki eklem ve kaslara fazla yük biner. Bu değişikliklerin neden olduğu ağrılar klinik pilates ile kolaylıkla tedavi edilebilmektedir. Tedavi sonucunda vücud olan değişimleri daha rahatlıkla tolere edebilmektedir. Bunun yanı sıra hamilelik sırasında yapılan klinik pilates doğumu kolaylaştırıp, metal olarak da anne adayını rahatlanmaktadır. Doktorunuzun uyardığı aksi bir durum mevcut değil ise hamileliğin hamileliğin 16. haftasından itibaren başlanabilir. Haftada en az 2 kez olacak şekilde 15. haftaya kadar devam edilebilir. Hamileler yada diğer hastalıklarla alakalı rahatsızlıkları olan tüm hastalarımız için programlar özel olarak hazırlanır. Duruş bozuklukları için klinik pilates kısa sürede doğru yöntemlerle en doğru tedavileri size uygulatacak yöntemdir.