Acıbadem Klinik Pilates Stüdyosu

Acıbadem Klinik Pilates Stüdyosu

Acıbadem klinik pilates stüdyosu arıyorsanız Fizyoterapi stüdyo ile klinik pilates uygulamasından ve diğer danışmanlıklarımızdan yararlanmak için randevu alabilirsiniz. Üstelik Acıbadem’e yakın klinik pilates stüdyosu olarak bulabileceğiniz fizyoterapi pilates stüdyosu ilk danışmanlık randevusunu danışanlarına ücretsiz olarak sunmaktadır. Acıbadem Lokasyonuna aracınız ile neredeyse 5 dakikalık bir mesafede bulunan pilates stüdyomuza isterseniz metrobüs gibi toplu taşıma araçları ile çok kısa bir sürede ulaşabilirsiniz. Kadıköy metrobüs duraklarının karşısında bulunan stüdyomuz oldukça merkezi bir yerde bulunup her yerde kolaylık ile ulaşabilirsiniz.  Bu ücretsiz danışmanlık randevumuzdan yaralanmak istiyorsanız önceden randevu almanız gerekmektedir. Web sitemiz ve sosyal medya hesaplarımız üzerinde bulunan telefon numaralarından ücretsiz danışmanlık randevunuzu ayırtabilirsiniz. Eğer klinik pilates uygulamasını tanısı konmuş bir rahatsızlığınıza fizyoterapi bağlamında tedavi sunabilmek için yararlanmak istiyorsanız tanınızın konduğu teşhis raporlarınızı da danışma randevusunda yanınızda getirmenizi önermekteyiz. Danışmanlık randevumuz sırasında fizyoterapistlerimiz size konan tanı ile ilgili olan raporlarınızı incelemek isteyeceklerdir. Size en uygun tedavinin ne şekilde yapılacağına karar verilmesi için konan tanının iyi bir şekilde analiz edilmesi gerekmektedir. Uzun vade de kalıcı sonuçlar elde edebilmek adına konmuş rahatsızlığın evresinin bilinmesi gerekmektedir. Bel fıtığı, boyun fıtığı, ortopedik rahatsızlıklar, omurga hastalıları gibi durumlarda hastalığın hangi evrede tedaviye başlandığını oldukça önemlidir.

Yukarıda ki gibi belirttiğimiz hastalıkların hangi evrede olduğu tedavi süreci için oldukça önemlidir. Başlangıç evresinde olan bir boyun fıtığı ile orta seviyede ilerlemiş bir boyun fıtığına hastalığına aynı tedavi yöntemi uygulanmamaktadır. Bu sebeple doktorunuzun tanı koymak için sizden istediği raporları, filmleri(MR gibi filmler) ilk danışmanlık randevunuz da yanınızda getirmeniz oldukça önemlidir. Acıbadem’e yakın klinik pilates stüdyomuz da danışmanlık randevunuzu alabilirsiniz. Danışmanlık randevusunun sonucun da konmuş hastalığınızın tanısına uygun olabilecek bir program sizin için fizyoterapistlerimiz tarafından belirlenir. Sizin için belirlenmiş bu tedavi yöntemi ile elde edilebilecek en iyi sonuçların elde edilmesi hedeflenerek çalışmalara başlanır. Acıbadem klinik pilates stüdyomuz da yukarıda da belirttiğimiz hastalıklar için ilk ve ücretsiz danışmanlık randevunuzu alabilirsiniz. Danışmanlık randevunuzdan sonra dilerseniz seanslarınıza başlayabilirsiniz yada dilerseniz devam etmeyebilirsiniz. Bu tamamen sizin isteğinize bağlı bir durumdur. Bunun dışında fizyoterapi stüdyo da çalışan klinik pilates eğitmenlerimizin hepsi alanında uzman kişilerdir. Bu kişilerin hepsi fizyoterapistlerden oluşmaktadır. Fizyoterapistler ile klinik pilates seanslarınıza başlamak için lütfen bizimle iletişime geçin.