Fizyoterapist ile Pilates

Fizyoterapist ile Pilates

Reformer pilates uygulamasında kullanılan aletler kullanılarak, fizyoterapist ile pilates uygulamasının yapılmasına klinik pilates adı verilmektedir. Klinik pilatesi halk arasında bilinen normal pilatesten ayıran en büyük özellik fizyoterapist ile pilatesin uygulanıyor oluşudur. Fizyoterapistler insan fizyolojisi konusunda uzmanlaşmış kişilere verilen genel bir addır. Bu kişiler insan fizyolojisi konusunda uzmanlıklarını yapmış kişilerin yaptığı meslektir. Bu sebeple vücudun belili bölgeleri için uygulanacak bu uygulamayı en doğru uygulayabilecek kişiler olmuşlardır. Bunun yanı sıra her fizyoterapist klinik pilates eğitmeni de olamamaktadır. Klinik pilates eğitmeni olmak için fizyoterapist olmak evet mecburidir ancak bununla da bitmemektedir. Klinik pilates eğitmeni olabilmek içinde belirli eğitimleri başarı ile tamamlamak mecburidir. Klinik pilates eğitmeni olabilmek için eğitimler alan ve eğitimlerini başarı ile tamamlamış her fizyoterapist ever klinik pilates eğitmeni olarak çalışma hayatına başlayabilmektedir.

Bu insan fizyolojisi konusunda uzmanlaşmış ve bir çok eğitimden geçmiş kişiler sayesinde klinik pilates bu kadar önemli sonuçlar doğurabilmektedir. Bel fıtığı, boyun fıtığı, omurga rahatsızlıkları, kifoz, skolyoz), ortopedik rahatsızlıklar gibi hastalıklar için bugün bir doktora bile başvurduğunuz da sizlere klinik pilates bir diğer adıyla fizyoterapi pilates uygulamasından yararlanabileceğinizi mutlaka söylecek ve tavsiye edecektir. Fizyoterapist eşliğinde pilates yapılması yukarıda tek tek sıraladığımız hastalıkların tedaisinde oldukça önemli bir rol oynamaktadır. Yukarıda belirttiğimiz hastalıkların bazılarında hastalık belirli evreler çerçevesinde ilerlemektedir. Genellikle gelinen son evre için tedavi yöntemi ameliyat olmak zorunda kalınmasıdır. Bu hiç bir kimsenin yüz yüze kalmak istemeyeceği ve ne yazık ki son evre olarak adlandırdığımız durumdur. En azından son evreye gelmeden, hastalıkları iyileştirebilmek için klinik pilates uygulamasından yararlanılması gerekmektedir. Fizyoterapist ile pilates uygulaması yani bir diğer adıyla klinik pilates uygulaması yukarıda belirttiğimiz hastalıkların özellikle baş ve orta safhalarında ciddi iyileşme oranlarına imza atabilecek kadar güçlü ve etkili bir yöntemdir. Bu yöntem ile bir çok hasta ameliyata gerek kalmadan iyileşebilmişlerdir. Siz de yukarıda belirttiğimiz hastalıklardan şikayetçiyseniz yada vücudunuzun belirli bölgelerinde geçmeyen ağrılarınız oluyorsa, hemen klinik pilates uygulaması ile tanışın.