Omurga Ağrıları için Klinik Pilates

Omurga Ağrıları için Klinik Pilates

Sevgili okuyucularımız,vücudumuzun iskelet sistemini oluşturan ve oldukça hassas bir yapıya sahip olan omurga ağrıları için klinik pilates yönteminden bahsetmek istiyoruz.Klinik pilatesin doğuştan yada sonradan olan bir çok omurga rahatsızlıklarına uzun soluklu çözümler sağladığı bilinmektedir.Omurga rahatsızlıkları çok geniş bir pencereden ele alınması gereken bir konudur.Bir çok omurga rahatsızlığı olduğu gibi her birinin ayrı sebepleri vardır.Bunun yanı sıra günlük hayatımız da omurga sağlığımız içinde almamız gereken önlemler vardır.Şehir yaşamı,ofis çalışma hayatı,dikkatsiz yapılan hareketler gibi günlük hayat akışımızda olan bir çok unsur omurga sağlığımıza da zarar vermektedir.Dünyanın bir çok yerinde 30 ile 40 yaş arasındaki %90 insan hayatlarında bir kere bile olsa bel ve boyun ağrısıyla baş başa kalmaktadır.Aslında bakarsanız vücudunuzun size yaşattığı bu ağrıların hepsi birer uyarı niteliğindedir.Bu ağrılar gerekli önlemler alınmazsa ileride fıtık,omurga rahatsızlıkları gibi hastalıklara dönüşebilmektedir.Omurga ağrıları için klinik pilatese başlamak için illa ki bir hastalığa tamamen yakalanmış olmanıza gerek yoktur.

Yaşadığınız sırt ağrısıda aslında bir omurga sorunudur ve omurga ağrısı olarak nitelendirilir.Örneğin;ofis içerisinde masa başı çalışan bir kişiyseniz uzun saatlerinizi oturarak geçiriyorsunuz demektir.Omurga sağlığınızı korumak için gereken hareketi ne yazık ki yapamıyorsunuz.Bunun yanı sıra oturarak çalıştığınız için,mutlaka omurgaya zarar verecek biçimlerde oturuyorsunuz.Bu ve bunun gibi durumlar bel,sırt,boyun ağrılarına sebep olur.Bu ağrıların hepsi de omurga sorunu sayılır ve vücudunuzun size gönderdiği birer uyarıdır.Bu ağrılar ileride daha büyük rahatsızlıklara sebebiyet vermeden çözümlenmelidir.Bu durumda omurga ağrıları için klinik pilates adeta bir çözüm niteliği taşımaktadır.Risk faktörleri içerisinde yaşarken,önlem almak sizi rahatsızlıklardan koruyacaktır. Klinik pilates duruş bozukluklarını,kamburluğu,skolyozu ve bir çok omurga rahatsızlığını tedavi eder.Bunun yanı sıra 60’lı yaşlarda hemen hemen herkes yaşlanmayla beraber omurga sorunları yaşamaya başlar.klinik pilates yapmanız durumunda omurganız güçleneceği için ileri de de omurga bükülmesi,eğtilmesi yaşamazsınız.Hem önlem hem de tedavi amacıyla klinik pilatesle tanışmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.