Vücut Ağrıları için Klinik Pilates

Vücut Ağrıları için Klinik Pilates

Sevgili fizyoterapi stüdyo takipçileri hepimizin zaman zaman canını sıkan vücut ağrıları için klinik pilatesin ne kadar etkili bir yöntem olduğu ve sizi bu ağrılardan nasıl kurtaracağı ile ilgili bir yazı kaleme almak istedik. Hepimizin dönem dönem yaşadığı vücut ağrıları olmaktadır. Bu ağrılar vücutumuzun farklı bölümlerinde, farklı şiddetler ile meydana gelmektedir. Peki bu ağrılar neden oluşuyor?Vücudumuz da oluşan ağrıların bir çok farklı sebebi olabilir.  Ancak genelde vücudun belirli bölgelerinde oluşan ağrıların sebepleri genellikle ortaktır. Vücudun günlük beslenemeye ihtiyacı olduğu gibi belirli bölgelerde bulunan kasları da esnetmeye, hareket ettirmeye en önemlisi ise, güçlendirmeye ihtiyacı vardır. Güçlü olmayan kaslar en çok ağrıya maruz kalacak kaslardır. Bunun dışında, günlük hayatımızda da ağrıların sebebi olacak bir çok aktivite içerisinde bulunuyoruz. En önemlisi de bunların bir çoğunun farkında bile varmıyoruz. İş hayatımız, stresli şehir hayatı gibi dış etkenler vücudumuzun belirli bölgelerinde ki ağrıların sebeplerinden bir tanesi olabilir. Örneğin, ülkemiz de çalışan bir çok beyaz yakalı mevcut.

Bu kişilerin hepsi uzun çalışma saatlerini ofislerinde ve genellikle masa başında geçirmekte. Masa başı çalışan bir çok kişi çalışma şekillerinden dolayı boyun fıtığı rahatsızlığına yakalanıyor. Bu boyun fıtığı rahatsızlığı tanısı konana kadar kişi başlangıç evresinde bir çok ağrı ile yüzleşiyor. Bu ağrılar aslında sizi uyaran ağrılardır. Vücudunuz size birşeyler yap yoksa hasta olacağım diye uyarılarını ağrılar ile göndermektedir. Bu durum da bir çok insan geçici çözümler ile ağrılarını bastırmayı tercih ediyor. Halbuki düzenli bir şekilde klinik pilates uygulamasından yararlanan insanlar uzun çalışma saatlerinde boyun fıtığı gibi rahatsızlıklara karşı çok daha dirençli olabiliyor. Bunun sebebi ise klinik pilates boyun kaslarını güçlendiriyor, ihtiyacı olan esnemeyi ve çalışmayı ona sunuyor. Bu yüzden de vücut ağrıları için klinik pilates uygulamasının yapılması gerektiğini savunuyoruz. Vücudunuz için ağrı ve hastalık oluşturabilecek bu kadar fazla dış etken varken vücut ağrıları için klinik pilates yapılması gereken bir uygulamadır. Vücut ağrıları için klinik pilates ile alakalı bilgi almak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.