Klinik Pilates Fiziksel Faydaları

Klinik Pilates Fiziksel Faydaları

Sevgili okuyucalarımız,bugüne kadar bir çok insanın faydasını gördüğü klinik pilatesin,fiziksel faydaları neredeyse say say bitmeyecek cinstendir.Klinik pilatesin fiziksel faydaları hem sağlık sorunu yaşayan kişilerin sağlıklarına tekrar kavuşabilir olmasıyla alakalı hem de vücudlarında düzeltmek istedikleri noktaları olan insanların istedikleri sonuçlara ulaşabilmesiyle alakalıdır.Klinik pilatesin fiziksel faydalarının yanında mental olarak da çok fazla faydası bulunmaktadır.Mental olarak düşüncesizlik anında sizi durdurabilen ve geniş bir rahatlama kapısı aralayan bu uygulamayı  yapan bir çok kişinin hayatında stres seviyesi oldukça düşmüştür.Stres seviyesi düşük bir hayat yaşayan kişiler mental olarak kazandıkları rahatlamayı bir güne yayabilecek bir şekilde kullanmayıda öğrenmişlerdir.Klinik pilatesin fiziksel faydalarının en önünde geleni bir çok rahatsızlığı ameliyat gerektirmeden tedavi etmesidir.Hastalıklar dışında da bugünde insanların hayatlarında olan risklerin ileride hastalıklara dönüşmesini engellemektedir.Bu engellemeler vücudu bir kalkan gibi korumaktadır.İleride elbet yaşanacak omurga eğrilikleri gibi hastalıkların yolunu kapamaktadır.

Son dönemde bel – boyun fıtığı,ortopedik rahatsızlıklar gibi durumlarla doktorlara başvuran hastaların bir çoğuna tanı konduktan sonra klinik pilates tavsiye edilmektedir.Klinik pilates ağrı şikayeti olan hastalar için de alternatif bir önlem olmaktadır.Vücudunuz da yaşadığınız bölgesel kas ağrıları aslında birer uyarı niteliğindedir.Bu ağrıları duyduğunuz da ve vücudunuzun istediğini ona verdiğiniz de ileride ki hastalıkların risklerini düşürmüş olursunuz.Örneğin;masa başı çalışan bir kişisiniz.Mesleğinizden dolayı çok hareketli olamıyorsunuz ve vücudunuz yeteri kadar hareket edemiyor.Akşam evinizde mental olarak yorgun gidiyorsunuz.Büyük şehirlerde yaşamanın yaşattığı stres ile beraber evinize de geç varıyorsunuz.Ne yazık ki akşam bir saat yürüyüşe çıkabileceğiniz ne bir park ne bir bahçe evinizin çevresinde yok.Bu sebeplerin hepsi birleştiğinde şiddetli bel ve boyun ağrıları çekiyorsunuz.Bu durumda klinik pilates hem bölgesel kas ağrılarını çözer hemde omurganızı güçlendirerek ileride bu ağrıların fıtık gibi rahatsızlıklara dönüşmesini engeller.Siz de klinik pilatesin fiziksel faydalarından yararlanmak için fizyoterapi stüdyo ile iletişime geçip ücretsiz danışma randevumuzdan yararlanabilirsiniz.