Bel Fıtığı Ağrıları Nasıl Azalır ?

Bel Fıtığı Ağrıları Nasıl Azalır ?

Klinik pilates bel fıtığı ağrıları nasıl azalır sorusuna verilecek en doğru ve en etkili cevaptır. Günümüzde dünya çapında %90 gibi iddialı bir oranda insanlar bel ağrısı çekmektedir. Bu bel ağrıları aslında ileride bel fıtığı rahatsızlığına yakalanma riskine bir uyarı olarak vücudumuz tarafından bizlere gönderilir. Vücudumuzdan gelen bu uyarıları dikkate almak ve bunlar için önlemler üretmek bel fıtığına yakalanma oranınızı düşürecektir. Masa başı işlerde çalışıyor ve uzun süre aynı pozisyonda oturuyorsanız, yeterli spor yapamıyorsanız, omurga sağlığınıza dikkat edemiyorsanız bel fıtığı riskiniz vardır. Klinik pilates omurga ve diskleri güçlendirerek sağlıklı bir iskelet yapısı oluşturmayı hedefler. Sürekliliğiyle doğru orantılı olarak klinik pilates sizlere iyi bir koruyucu olacaktır. Bunun dışında tanısı konmuş bir bel fıtığı rahatsızlığı varsa, ameliyat en son safhadır uygulanmalıdır. Bel fıtığı gibi ameliyatlar oldukça riskli uygulamalardır. Bel fıtığı başlangıç veya orta safhasında bir tanı konduysa doktorunuz size hem ilaç hemde fizik tedavi, klinik pilates içeren bir tedavi yöntemi düzenleyebilir. Bu tedavi bağlamında bel fıtığı ağrıları nasıl azalır?

Vücudumuz da bulunan 5 omurga kemiği vardır. Bu omurga kemikleri arasında disk denilen kıkırdaksı yapılar bulunur. Fıtık yapılan yanlış hareket yada oluşan travmalarla disklerde oluşur. Bu disklerde oluşan zedelenme ağrılara sebep olur. Doktorunuzun verdiği ilaçlar ve klinik pilates uygulamasıyla ağrılarınız azaltılır. Fıtıklaşmış diskler güçlendirilir aynı zamanda omurganız içinde çalışılır. Omurga ve diskler güçlendirilerek kaybolan işlevler yerine getirilmeye çalışılır. Belirli bir zaman içerisinde uygulama diskleri uyarmayı başarır. İyileşme ve diskin gücünün tekrardan yerine gelmesiyle beraber bel fıtığı ağrıları azaltılabilinir. Klinik pilates uygulaması fizyoterapist eşliğinde kişiye özel olarak düzenlenmektedir. Sizin için de hangi uygulamalarla beraber bel fıtığı ağrılarınızın nasıl azaltılacağına fizyoterapistlerimiz karar vermektedir. Sizin için bel fıtığı ağrılarınızın nasıl azaltılacağının planlanacağı bir ücretsiz danışma randevusu düzenliyoruz. Bu randevu için lütfen bizimle iletişime geçiniz. Randevuya gelirken rahatsızlığınıza tanı konması için istenilen film(MR), rapor gibi belgeleri lütfen yanınızda getiriniz. Fizyoterapistlerimiz hem belgelerinizi inceleyerek hemde sizin şikayetleriniz doğrultusunda bel fıtığı ağrılarınızı azaltacak tedavi programını sizlere sunacaktır.