Fizik Tedavi ve Klinik Pilates

Fizik Tedavi ve Klinik Pilates

Son dönemlerde en çok rastladığımız sorular arasında ki başlıklardan bir diğer önemli olanı ise, fizik tedavi ve klinik pilates başlığıdır. Bu konu başlığıyla alakalı bir çok bilgi kirliliği bulunmaktadır. Lütfen fizik tedavi ve klinik pilates ile ilgili okuduğunuz her makaleye itibar etmeyiniz. Bu konular hakkında ki bilgilendirmeler de en az uygulaması kadar önemli ve hassastır. Sonuçta sizin sağlığınızı etkileyecek uygulamalar hakkında bilgilendirmeleri de uzman kişiler yapmalıdır. Fizik tedavi ve klinik pilates hakkında bireysel sorularınız varsa, bizden ücretsiz danışma randevusu alabilirsiniz. Ücretsiz danışma randevularımız da,  stüdyomuz da bulunan fizyoterapistlerimiz sizlere yardımcı olmaktadır. Böylece bireysel rahatsızlıklarınızla alakalı en doğru bilgilendirmeyi kendileri tarafından sağlayabilirsiniz. Öncelikle klinik pilates son dönemlerde doktorlar tarafından hastalarına sıkça tavsiye edilmektedir. Bel fıtığı, boyun fıtığı, omurga hastalıkları, duruş bozukları, ortopedik sorunlar gibi rahatsızlıklardan şikayetçi olan hastalar için uzun soluklu bir iyileşme sağladığı kanıtlanmış bir uygulamadır.

Bunun yanı sıra bildiğiniz gibi fizik tedavi uzun senelerdir hastalar üzerinde uygulanan bir tedavi yöntemidir. Klinik pilates, fizik tedavi uygulamasının yerini tutmaktadır ve fizik tedavi yerine de uygulanabilir. Bir diğer uygulama şekli ise, fizik tedavi uygulamasının ardından destekleyi olması amacıyla uygulanmasıdır. Bu da oldukça yaygın olarak gözlemlenmektedir. Bunun dışında doktorunuz tarafından herhangi bir tanı konmamış ancak belirli kas, bölgesel ağrılardan şikayetçi olan bir kişiyseniz, fizik tedaviden daha çok klinik pilates size alternatif bir çözüm yolu sağlayacaktır. Vücudunuz da hissettiğiniz bölgesel, kas ağrıları aslında ileride oluşabilecek daha büyük hastalıkların bugün ki uyarısıdır. Vücudunuzdan size gelen bu uyarıları lütfen dikkate alınız. Zamanında alınan önlemler ileri de sizleri büyük hastalıkların eline düşmekten kurtarabilir. Ağrınızın olduğu bölgeye özel olarak uygulanacak program ile hem bölgesel iyileşme sağlanır hem de omurganız daha da güçlenir. Omurganın güçlenmesi demek ileride ki hayatınız da sizi fıtık gibi hastalıklardan koruyacaktır. Fizik tedavi ve klinik pilates fizyoterapistler tarafından uygulanır. Bu da dikkat edilmesi gereken bir diğer konudur. Stüdyo tercihinizi yaparken, uygulayanların fizyoterapist olup olmadığını mutlaka kontrol ediniz. Yukarıda da bahsettiğimiz gibi sizleri ücretsiz danışma randevumuza bekliyoruz.