Kimler Klinik Pilates Yapmalı ?

Kimler Klinik Pilates Yapmalı ?

Kimler klinik pilates yapmalı sorusuna verilebilecek cevaplar yelpazesi oldukça geniştir. Klinik pilates bir çok yaşta ki insana uygulanabilmektedir. Kimler klinik pilates yapmalıdır sorusuna verilebilecek cevaplar kişilerin yaşadıkları fizyolojik sağlık sorunlarıyla doğru orantılı ilerleyebilir. Yapılan araştırmalar arasında kimler klinik pilates yapmalı konusuyla ilgili bir bilgi bulunmamaktadır. Ancak araştırmalar göstermiştir ki 13 ile 78 yaş arasında kadın yada erkek fark göz etmeksizin bir çok insan bu yararlı uygulamadan faydalanmaktadır. Halk arasında normal pilates olarak bilinen uygulamayı bir çok insan yanlış diyet uygulamaları yüzünden bozulan ve sarkan kas-deri yapısını düzeltebilmek adına yapmaktadır. Klinik pilates ise çok daha derin bir kapsamda uygulanabilmektedir. Aynı şekilde kas-deri yapısı bozulmuş kişiler de klinik pilatesten yararlanabilir. Klinik pilates, klasik pilatese göre daha kişi odaklı uygulanır ve sizin kas gücünüzü artırırken deri deformesini de giderir. Ancak bunun yanı sıra bölgesel sağlık sorunları, fizyolojik ağrıları, bel ve boyun fıtıkları, ayak ve bacak ağrıları en çok da omurga sorunları için uygulanabilir. Halk arasında bilinen klasik pilates ne yazık kı bu sorunlar için uygulanmamalıdır.

Fizyolojik sağlık sorunları çeken kişiler bu konuya büyük önem vermelidir. Klasik pilatesin uygulanması ağrılarınızı artırabilmekle beraber hastalıkları ilerletebilir. Ancak klinik pilates fizik tedavi yerine de uygulanabildiği için fizyolojik ağrılarınızı tedavi etmek için uygulanır. Yani aslında kimler klinik pilates yapmalı sorusuna bu durumdan dolayı verilebilecek çok fazla cevap çıkar. Klinik pilates;Kadın sağlığı, nörolojik, ortopedik ve pediatrik bir çok sağlık sorununun tedavisi alanında uygulanmaktadır.  Bir çok omurga hastası (bel fıtığı,  boyun fıtığı,  skolyoz,  duruş bozuklukları ve buna bağlı ağrılar,  osteoporoz,  diz sakatlanmaları (menisküs,  önçapraz bağ-arka çapraz bağ- yan çapraz bağ problemleri)olan yada ortopedik ameliyatlar sonrası rehabilitasyon ve kas güçlendirme, bazı travmalara bağlı olarak idrar kaçırma (inkontinans) gibi sorunları olan herkesin yapması gereken ve yarar göreceği bir uygulamadır. Yukarıda belirttiğimiz hastalıklardan herhangi birine sahipseniz yada benzeri bir hastalığa, kliniğimize gelebilir ve sizin için neler yapabileceğimizi ücretsiz bir danışmanlık ile öğrenebilirsiniz.